gina tricot!

Nu ska jag visa mina fina köp från gina tricot haha jag var också snabbast på att köpa igår! Super nöjd och fick 12 plagg sammanlagt för 1009 kr!


min fina nya morgonrock i siden & skitfin rosa!


den svarta och den gråa är likadan långtröjor och så en vit tröja


två par koftor en röd fin och snygg grå och sen en oversize tröja som är ljusgrå


två t-shirts med texter och sen en svartvit tubtopp som är skitsnygg!


en rosa stickad tröja och vit kofta med lite volang i

Det var mina köp igår + mcdonalds mat och kinamat till middag haha. Eller hur har jag hittat mycket och fick allt för en 1009 kr? 12 plagg som jag sa, haha jag är supernöjd!

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback