jenny persson ♥

♥ Älskar att skriva om mina vänner här på bloggen, jenny har piercat tungan igår tänkte jag berätta för er och nu verkar det som det är många som är sugna på att göra de nu. Anna ska kanske göra de i veckan och jennie ska snart också göra de. I alla fall jenny är nog mitt största fan av bloggen hon läser den varje dag kan man säga typ, och det är jag tacksam för.

♥ & hon är även duktig på att klicka på reklamerna ibland så jag tjänar mer.

♥ imorgon ska vi äta lunch som vanligt, alltid lika kul när hon skickar sms och frågar om vi ska äta på lunchen roligaste när jag är på jobbet och hon vill äta med mig och träffa mig i en timme. Hon skrev nyss att det skulle bli chili corn carne imorgon, usch och nu snackar vi om knäckemackor som vi istället ska äta, haha.

Älskar dig jenny persson och vet att du läser detta! ♥

och jag

p.s hon är brunett nu, bilden är snart ett år.





Kommentarer
jennnnny

älskar dig med frida olofsson <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback