mobiler

kommit hem idag från tomelilla med en helhelg med underbara madde!

när jag kom hem så snacka vi lite om mobiler jag, mamma och pappa.

Här är nåna jag gillar.

rosa

1. Har inte precis sett den i affärer eller känner någon som har den. Men den var fin men verkar lite kluddig.

2. Fin mobil men den verkar lite för vanlig.

3.  Häftig färg! Fast den verkar också lite okänd.

4. Liknar en gammal model men den har fin baksida och bra med musik.

5. Älskar den mobilen den är skitfin men verkar inte alls finnas i sverige än.



Haha gud jag vet inte hur jag ska göra jag vill ha en rosa mobil i alla fall. Mamma och jag ska köra in till nån affär nån dag och kolla på mobiler.

Några tips?

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback