Helgen !


Här sitter jag och glor på min älskade family guy på datorn och viker ihop mina kläder, haha! I alla fall ska jag berätta lite om helgen nu :-)

Fredag; Var i Fridhem och grillade med massa folk för att fira Josse typ, sen blev det lite fest uppe hos Josse och Vippe, mycket trevligt!

Lördag; Jag åkte in till ystad vid halv tre och var uppe hos josse och vippe och vi hade det bara chill och mys hela dan och kollade på tv:n och en film jag hade med, gick sen vid halv tolv upp till linus där min syster var med nåna gemensama killkompisar till oss sen blev det hem och sova!

Söndag; Varit hemma och legat i min sköna säng och haft datorn i knäet och fått tummen ur röven och skickat efter papper till körkort sen kollat efter ett jobb jag ska söka till!

& nu sitter jag här och ska städa klart lite sen blir det en dusch och sedan sängen!


får bli en söt bild på josse

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback