LMFAO

Den här "gruppen" är en av mina favoriter lätt!
Dem har bra fest låtar och igår när jag gjorde
 min fest lista kom dem här med många låtar.
Deras remixer är bäst!


Deras ena låt som är min favorit, riktig festlåt!


En bild på LMFAO

Några bra låtar med dem;


                Let's get crazy- Cassie, Akon & LMFAO


                Gettin over you- Chris Willis, Fergie & LMFAO


                  Shooting star- David Rush, Lmfao, Pitbull & Kevin Rudolf                  


Let the bass kick in Miami bitch- Chuckie & LMFAO


Paraonide- Kanye West ft. LMFAO


Getta outta your mind- Lil jon ft. LMFAO

(blev något fel med låtarna, därför det är så fult.)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback