lite shopping igår med mammi

Igår (fredag då för klockan är 00.00) så gick jag
och mamma på stan och hitta lite fynd och
sen tog en god fika på snuggels som är vårt favoritställe!



Jättesnygg väska som kostat 199:- men tydligen rea på nu så den kosta 130 :-
(kollat på den innan, funderar på att köpa en vit också)



Haha typ beiget linne från h&m som kosta 20:- nu på rea, alltid bra!


söt vit tröja från h&m 30 :- också på rea!


3 för 50:- på h&m, ej rea.

Haha ja lite mer fynd denna vecka blev det, skitglad över den
snygga väskan för jag ville ha en ny och helst en svart.
Sen när mamma och jag hade shoppat så köpte vi friskis&svettis
kort till mig, så nu kära läsare ska jag spinna i ett halvår och
jag börjar på söndag sen ska jag köra det typ 3 gånger i veckan!

PUSS

Kommentarer
Jenny

Snygga saker du köpt! :)

2010-07-31 @ 11:31:04 | http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback