fix på söndagen

har legat och kollt på tv men även fixat naglarna, tagit scrub på ansiktet och löshåret och rummet med kläder m.m.

I alla fall mamma skulle laga mat och då sa jag att jag kunde göra sallad, åh fyfan vad god den var!


mina naglar börjar bli långa och fina, där är de lite fult med nagercket för jag försökte med manikyr först



sjukt bra produkt! Tre saker man kan göra till ansiktet i en enda produkt


min goda sallad!

Innehöll; salld, ruccolu sallad, feta ost, röd lök, majs, gurka och tomat.


ska bli duktig och fotta mer med min kamera så ni slipper så många dåliga mobilbilder!

PUSS



Kommentarer
Du vet inte

Hoppas du haft en trevlig helg.



Följ en av sveriges största hip-hop bloggar och ta del av olika tävlingar och få chansen att se något som ingen annan gör.

så lägg till på blogglovin så kan vi lägga till dig också.



MVH

Du vet inte crew

2009-12-13 @ 22:59:11 | http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback