Hiss och Diss!

nu kör vi en hiss och diss lista!

Frida hissar;



Paradise hotel!

Gilla de inte början, men nu är de ju skitbra! Haha kvällens avsnitt tog nyss slut och alla par blev förändras och det blev lite tjaffs med han nya "jokern". Undra vem som vinner allt?

Videoofy.me

bra sida om man gillar att filma och man tjänar pengar haha men tyvärr trodde jag att tjänat 75 när jag nu tjänat lite över en krona. Haha men det kommer nog mer.

Wokey.se

en annons sida jag gör reklam för och jag går faktiskt in på dem sidorna och kollar själv, en denna sidan har jag blivit medlem om du är som jag ungdom och letr deltid jobb på helg och kvällar gå in här!
Jobbsök

titel, nyckelord el. företag




Frida dissar;



Att vara sjuk

Ja, jag är ju sjuk och det är tråkigt men man vilar upp sig i alla fall.



Devote.se

Låter lite taskigt men jag gillar inte bloggarna på topplistan eller på sidan överhuvudtaget (finns undantag) asså alla bloggar är likadana "idag fotta jag ett löv med min nya systemkamera" asså kolla alla storbloggarna ingen av dem använde  systemkamera, nån koppling? Sen har alla typ lika ändrade bilder och sånt hippiemode som jag kallar de.

det var allt

PUSS


Kommentarer
Paula

Paradise Hotel är skit underhållande ! Och devote ja det är få bloggar där som verkligen är bra.

2009-12-14 @ 23:16:23 | http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback