test

TESTET BÖRJAR: 16:25

1. Fullständigt namn? Frida Louise Olofsson
2. Ålder? 17
3. Vart bor du? Utanför Ystad
4. Trivs du där? Ja rätt så fast vill bo i Ystad.
5. Färg på ditt hus? Vitt
6. Hus eller lägenhet? Hus
7. När är du född? 920528
8. Klass? HP2B
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? nä, bara pratik
11. När gick du upp i morse? knappt sovit
12. När ska du sova? när jag är trött
13. Duschat idag? ska
14. Kramat någon idag? Nä, vatt hemma bara
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? Stekta ägg
17. Dagens klädsel? linne och trosor
18. Dagens smink? gammalt smink
19. Dagens sötnos? fanny, haha.
20. Dagens roligaste? fanny med sitt skvaller
21. Har du många vänner? Ja det tycker jag
22. Vem kramade du senast? jenny
23. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen vad jag vet
24. Har du pojk-/flickvän? nej
25. Vem pratade du med i telefon senast? Anna
26. Vem fick du senast sms ifrån? Filip


FAVORIT:
27. Film? tretton, never back down och twilight tror jag
28. Låt? många
28. Mat? pizza är alltid gott
29. Dryck? Jag dricker mycket, haha.
30. Färg? rosa
31. Stad? Ystad
32. Ämne i skolan? Karaktär
33. Människa? Mamma tror jag


SENASTE:
34. Personen du tänkte på? Han <3
35. Personen du pussade? Pontus
36. Gången du spydde? längesen
37. Gången du grät? längesen
38. Pizzan du åt? några år sen,
39. Gången du var i Göteborg? i somras
40. Gången du var i Stockholm? två månader sen
41. Gången du var utomlands? två år sen


ANTINGEN ELLER:
42. Svart eller vitt? svart
43. Hund eller katt? Hund
44. Ut och festa eller hemma & mysa? Festa
45. Tvspel eller datorspel? Dator
46. Singel eller upptagen? singel
47. Lunarstorm eller Bdb? Bdb.
48. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
49. Blont eller svart hår? Blont!
50. Har du blåa ögon eller bruna? gröna, hallå?
51. Choklad eller lakrits? lakrits torr jag det får bli de
52. Göteborg eller Stockholm? Stockholm fast jag inte varit där än.
53. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
54. Coca cola eller fanta? Båda
55. Pizza eller kebab? Pizza
56. Randigt eller prickigt? Randigt
57. Älska eller älskas? Båda
58. Leva eller dö? Leva


ANTAL:
59. Personer du älskar? De som står mig närmst
60. Personer du hatar? finns några
61. Glassar du ätit på en dag? 3-4 kanske
62. Gånger du haft minnesluckor? vet inte
63. Gånger du varit hög? 0
64. Personer du saknar just nu? mina kompisar
65. Gånger ditt hjärta brustit? vet inte


VEM:
66. Vill du kyssa nu? ingen vad jag vet
67. Ska du träffa imorgon? alla i skolan
68. Sjöng du senast för? vet jag inte jennie kanske
69. Hade du senast en msn konversation med? anna
70. Spelade du tvspel med senast? rebecka och jennie tror jag
71. Vill du ta med på resa nu? Jennie
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha dedu
73. Förtjänar att dö? Lite att ta i
74. Är söt? Fanny, grr.
75. Vill du sova jämsides med i natt? Snobben, haha.


VAD:
76. Gör dig glad? Mina vänner
77. Gör dig ledsen? Skit som går snett
78. Vill du helst göra nu? Se på tv typ
79. Önskar du att du slapp göra? Ha så ont i tandköttet
80. Vill du ha nu? mer annonspengar
81. Önskar du dig i födelsedagspresent? SPRIT, 18 förfan! & pengar såklart.
82. Längtar du till? Jullovet
83. Ångrar du i ditt liv? vet inte
84. Är det bästa som hänt dig? hm, kommer inte på nått
86. hur mycket är klockan nu? 16:37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback