min blivande tatuering

älskaling


Denna ska jag HA på mitt smalben på yttersidan.

Jag gör denna för att det är en snobben figur och min hund heter snobben och liknar faktiskt seriefiguren så jag tyckte det skulle roligt på ett sätt och ha han.

I turkiet när jag var där i somras så hade jag denna som henna på magen och jag tyckte den blev jättefin, men denna tycker mamma att jag ska ha färger alltså vit och röd bara.

Detta ska stå för min hund som jag aldrig vill glömma jag har vatt nära han sen han var nyfödd och passat han sedan fick jag han för 6 år sedan vid denna tiden på året och jag var världens lyckligaste! Vi har tävlat ihop och vunnit priser vi har tränat på klubben i skurup och gjort allt annat, det är han som kommer alltid fram och hälsar när man kommer hem, är så glad att jag har han. Därför vill jag ha ett minne av han för en dag kommer han inte vara med mig längre. ♥

snobben

här är henna tatueringen från turkiet som satt på min mage

lovelove

min babysnobben, lovelovelove! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback