ojoj lite segt med inlägg.

okey tänkte ladda upp en bild men det vill inte som jag vill. Hm, har inte uppdaterat så bra, men då får jag berätta vad som hänt de senaste dagarna. I helgen har jag varit med jenny vi har varit i malmö på lördag då inhandla jag nytt löshår och skor och söndag handla hon nya skor och lite annat smått och gott.

Söndag blev det också ug med jennie j sedan sov jag hos henne. Måndag hände inget särskilt. Idag börja jag 12.10 så skönt med sovmorgon sen hade jag typ en lektion och sen kolla vi på film en som hetter I guds stad, haha konstig film.

Imorgon är jag ledig ska bara vara hemma typ och städa, plugga och va med systern. På torsdag har jag körterori på morgonen i 40 min sen är jag ledig resten av dagen. Skön vecka och fredag börjar lovet!

Efter lovet blir det åhlens i hela två veckor sen blir det att ha apu där torsdag och fredag tills mars-april typ.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback