tråkig natt

Sitter här med min syster och klockan är ca halv två.  Så hitta jag ett test på bdb och tänkte göra det här. 

Höstens stora tjejtest

Ditt beteende
Elak eller snäll: snäll
Tystlåten eller högljudd: högljudd
Tjaffs eller slåss och sen är det över: tjaffffffs
Mysperson eller festperson: festis!

Kärlek
Är du singel nu: japp
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande:  haha det kan jag inte kalla de för
Hur länge va du och din senaste flickvän/pojkvän tillsammans? vet inte om det gälls?
Hur stor är/var ålders-skillnanden på dig och din flickvän/pojkvän: vet inte vad jag ska svara, haha.
Har du någon gång varit otrogen: nä!

Sexliv
Är du oskuld: nej, haha.
Har du haft sex full: ja.´
Har du haft sex i någon kompis hem: jadå.
Har du tackat nej till sex: ja
Vad tycker du om våldtäkter: äckligt


Utseende
Vad har du för hårfärg: blont
Vad har du för ögonfärg: gröna
Hur lång är du: 175 cm
Vad har du för skostorlek: 41 = big foot!
Vad har du för BHstorlek: 75 b för alla som vill veta?
Är du nöjd med din kropp: nej.
Är du nöjd med dina bröst: haha nä
Är du nöjd med din längd: nä
Har du några piercingar: öron
Har du någon tatuering: nä, men snart så.


Om killar, för eller mot:
Killar som jämt går i mysbyxor: mot
Killar med tatueringar: För!
Killar med långt hår: mot
Killar med smink: mot
Killar med piercingar: för
Killar som slåss: haha för tror jag
Killar som är emo:  mot
Killar som är punkare: vet inte
Killar som idrottar: för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback