lite gamla bilder !

Haha pappa kom ner med ett usb minne som var med mina gamla saker på och så ladda jag in och nu får ni se lite bilder från 8:an är nog allt ifrån.


första gången jag drack tror jag detta var


haha jag osminkad


haha älskade märkes kläder i 8:an (wesc på bilden)


haha kommer ihåg att jag klippet sne lugg och uppklippt den tiden med


haha paul frank där minsann


"fjortismin" hahah!

där var några bilder mest webb bilder märker jag. Pappa hade t.o.m sparat gammal musik som jag lyssnar igenom nu.
Några aritster jag gilla då;

Byz (som jag har sett på tingvalla!)
Avril Lavigne
Cascada!
(som jag också sett på tinvalla!)
Cassie
Chris Brown
Christina Aguilera
Ciara
Crazy Frog
hahaha !
David Guetta
Dj Kicken- Alkoholic party
fortfarande en favorit och många minnen med den låten!
Enrique Iglesias
50 cent, Eminem, Pharell, Akon
 och alla dem
Fergie
Fronda-Fjortis
Good Charlotte
Gwen Stefani
Emilusch
Hilary Duff
Kelly Clarksson

och så massa fler men känner att det blev för många nu, massa av svenska låtar, hip hop, rock och techno! Hahah så hitta jag roliga ljud saker med!

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback