r.i.p nemo ! ♥

Min älskade lilla Nemo som jag fick i nian den 4 mars 2008 ♥

Vet att det bara är en hamster men han var min hamster i två rum som jag bruka gosa med, han var världens snällaste & sötaste!


åh kommer ihåg hans burar, han hade en lyxbur som pappa köpte efter nån vecka jag fick han ♥


lilla nemo älskade sin hjul, han hade itu tre stycken så mycket han sprang ♥


min söta nemo ♥

Alltid när man prata med han kom han till gallret och ville ut och gosa. Det man kan vara glad för är att han dog av sin ålder och inte cancer som är vanligt bland hamstrar. 2 år blev nemo.

Nu är det tankar om en ny som kan ersätta nemo för nu kommer det bli tomt utans hans ljud av springande i hjulet. 

Vila i frid Nemo, kommer sakna dig min lilla sötaste hamster!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback