inte bra ..

Mår inte alls bra just nu är så jävla nere och ledsen. Nu ska ni få veta en sak mina läsare och vänner att jag alltid mår dåligt och är självmordsbenägen och har varit det sen 9:an och ingen har fått stopp på det, så en vacker dag vet man aldrig vad som händer. Jag orkar inget längre med skolan vänner och familjen alla ska bara klaga på mig och klanka ner på mig så jag mår som skit.

Är så jävla förvirrad just nu vet inte vad jag vill göra med skolan längre eller familj och allt annat. Ni som täner att jag ska klara det och allt blir bra kan fucking dra nånstans tro ni inte att jag har försökte sen 9:an när all skit börja?! Det värsta är ju ändå att allt bara blir sämre känns det som jag har inte livsenergi längre i mig liv känns som jaga bara går runt och runt tills dagen är slut så man kan få sova och slippa allt.

jaja vi hörs väl kanske..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback