Lite om min musik !

Jag älskar att lyssna på musik när jag är hemma vid datorn eller på tv:n men det bästa är när man fixar sig haha ;-) Bussen och tåg är perfekt för själv att lyssna på musik och slappna av lite och många fler arbetar bättre med musik. I alla fall många frågar mig hur jag hittar all min unika musik för jag har spotify där många verkar hitta sin musik. Jag hittar min musik rätt mycket på youtube där jag söker på en artist och kollar om det är nån bra låt med dem eller så kollar jag på mtv och ztv och där hittar man alltid! Just nu har jag hittat nåna nya godingar jag ska spela i min lurar sen! :-)

Lite nya låtar som jag skaffat idag ;

Timbaland feat Katy perry- If we ever meet again

Rihanna- Rude boy

Livvi Franc feat Pitbull- Now I'm that bitch

David guetta feat Kid cudi- Memoeries

Lite låtar bara men dem är väldigt bra och garanteras att lyssna på! :-) (obs, alla är inte nya)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback