usch sicken dag !

Varit i skolan idag och det börja först med att bussen till skolan körde typ på en bil? I alla fall han var ute 10-15 min och försökte fixa med nått och han sa inte ett knyst till oss vad som hade hänt. Jaja sen kommer man lite försent till idrotten och väl där skadar jag foten och ansträngden för mycket så nu har jag ont igen.

Sen en och halv lektion fick jag gå till skolsköterskan har mått så dåligt idag fan svimfärdig, spyfärdig, blicken fuckade och annat. Jaja väl hemma sen åt jag tacos fast jag mådde dåligt men åh det är så gott! Sen var man en mätt frida och sov en stund! & mamma kommer tvinga mig till skolan imorgon säkert :'(

får se vad som händer..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback