vill ha nytt löshår !

Åh, jag vill ha nytt löshår för fjärde gången! Har köpt två gånger på rapunzel.nu och sedan i malmö. Http://rapunzel.nu är skitbra sida med löshår mitt första jag köpte där höll i typ 1 år och lite mer så det är fan skitbra!



Just nu är det lite rea på rapuzel sidan och tyvärr finns det bara 60 cm kvar och jag köpte det och det är ner till magen och det var way to long for me! Får bli nytt hår i malmö kanske?



på bilden ovanför hade jag mitt första löshår i nian, åh det var skitfint!

Kommentarer
mexy

hellu frida, tack för kommentaren!

ehm.. jag tänkte säga att jag köpte

helt nytt löshår och jag använde de

aldrig köpte nytt istället.. det är 50-60cm

och ljuuuuusbrunt men kan färgas..

så om du är intresserad så skriv gärna! :)



och en fråga: hur hittade du min blogg =)

2010-03-24 @ 19:00:26 | http://mexys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback